HTML

sanyika barcelonában

Egyetemi tanulmányaim befejezéseként Barcelonába bútoroztam egy kis időre, hogy kiheverjem hat év fáradtságát, és diplomatervezés fedőnév alatt zavartalanul élvehessem diák éveim utolsó pillanatait . . .

Friss topikok

Linkblog

2008.03.06. 16:42 [HALIVUD]Sanyi

A rakottkarfiolos sikertörténet folytatódik ...

Ma már semmi sem állhatott utamba, hogy elkészítsem egyik kedvenc ételemet, a rakott karfiolt. Minden hozzávaló a helyszínen, leszámítva a tejfölt, mert mint olyan, itt nem létezik, valamint a normális, nem édes, nem műanyag, és nem papír ízű finom fehér kenyeret. Mindenki lelépett, egyedül alkothattam a konyhában. Azért az a tudat megnyugtat ilyenkor kicsit, hogy nem kell egy egész családra, hanem csak magamra főznöm, és ha elrontom, max kuka, és veszek egy mirelit pizzát a boltban. Persze a siker alapja az optimizmus, ezért eszem ágában sem volt ma mirelit pizzát ebédelni.

A mosatlan, és a rumli mellesleg nem volt kicsi, amit tegnapról átörökítettek nekem a lakótársak. :((( Olykor el is gondolkodom, hogy a tiszta edények, amik elférnek egy picike szekrényben, miután bekoszosodnak, hogy képesek az egész mosogatót, az asztalt, és az egész pultot úgy beteríteni hogy egy gyufaszálat se lehet beejteni közéjük ... Valamit dumáltak annó fizika órán az entrópiáról, de nem gondoltam, hogy az életben ennyire dúrva lesz ...

Miután mindent elmostam, elpakoltam, hozzá is fogtam a főzéshez. Ekkor már két óra volt, és annyira éhes voltam, hogy éreztem ahogy a hasamat belülről szívja össze a vákum. Még utolsó erőmmel megpucoltam a karfiolt, és odatettem főni, majd a nagy fáradtsággal beszerzett kenyérmorzsát megpirítottam, mindezeket összeszereltem egy tűzálló edénybe - illetve akkor még csak remélem hogy tűzálló - és be a sütőbe. Már majd éhen haltam, mire kész lett. Meg kell hagyni, a natúr joghurt savanykás íze kicsit redukálta az élményérzetem, de azért így is magyon jól sikerült. További érdekes, dilettánsok által is egyszerűen elkészíthető ételrecepteket várok lentebb a megjegyzésekbe :) Viszlát holnap ...

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://sanyibcn.blog.hu/api/trackback/id/tr60368559

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GaDo 2008.03.08. 01:35:56

Tetszett ez a post is! Az entrópia nekem is nagy barátom! A receptekről anyit, hogy én is gyűjtöm őket. A blogomban van egy receptklub kategória. De egy pár nap múlva csekkold csak mert 2 új receptet is akarok feltenni!
süti beállítások módosítása