HTML

sanyika barcelonában

Egyetemi tanulmányaim befejezéseként Barcelonába bútoroztam egy kis időre, hogy kiheverjem hat év fáradtságát, és diplomatervezés fedőnév alatt zavartalanul élvehessem diák éveim utolsó pillanatait . . .

Friss topikok

Linkblog

2008.03.05. 16:39 [HALIVUD]Sanyi

Vizsgák előtt, vizsgák után ...

Tegnap megvolt a szóbeli vizsga része is a spanyol tanfolyamnak, hétfőn meg az írásbelivel küszködtünk. Tegnap este a csoport testületileg elment megünnepelni a még koránt sem biztos sikereket, de azért mindenki reméli a legjobbakat. Egyébként ő itt a csoport:


Balról kezdve fönt - két osztrák csajszi, Gerti, és Doris, középen a tanárnő, mellette barna kabátban az orosz csajszi, Anna, a mellette lévőt  nem ismerem ... A fehér pólós srác az Antonius, ő az egyiptomi srác, és a szakállas face  pedig Valentino, Olaszország táborát erősíti.
Viszonylag szerencsésnek mondhatom magam a mindössze hat fős létszám miatt, mert így tényleg nagyon produktív volt a tanulás.

Most már gőzerővel beindul a diplomamunka gyártás, és nagy a lelkesedésem is. Rengeteg angol cuccot fordítgatok, és néha már azt hiszem, elveszek a részletekben. Remélem, egyszer majd csak összeáll a kép :) Sőt, azt mégjobban, hogy még a leadási határidő előtt ...

Ma gondoltam, nem megyek be az egyetemre, mert itthon jobban tudok tanulni. Annyi volt a gond, hogy pont az ablakunk alatt kezdtek el hatalmas lelkesedéssel betont törni nagy légkalapácsokkal. Majd megőrültem a zajban. Tök hosszú utcában lakunk, könyörgök, miért az én ablakom alatt? Később ezt is megértettem, mikor elzárták a vizet is. :((( Már teljesen beleéltem magam, hogy rakott karfiolt sütök ebédre, és erre nincs víz. Bravó. Pedig beszereztem már hozzá mindent, és különösen büszke vagyok a zsemlemorzsára, mert ahhoz elég viszontagságos úton jutottam hozzá. Na nem azért mert valami hiánycikk lenne ez is, mint a tejföl, csak egyszerűen elfelejtettem megézni a szótárban, hogy hogy van spanyolul. Mikor már egy fél órája keresgettem a polcok között, és nem találtam, eldöntöttem, hogy megkérdezem. Igen ám, de hogy magyarázzam el?! Végül már nem emlékszem, miket hordtam ott össze - vissza az eladónak, de fáradtságos szónoklatomat végül siker koronázta, mert a fejéhez kapott, és intett, hogy kövessem, és elvezetett a megfelelő polchoz. Végtelenül boldog voltam. Mondjuk azért álmomban sem gondoltam volna, hogy egy zacskó morzsának így lehet örülni és mindezért ennyit kellett utazni ...

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://sanyibcn.blog.hu/api/trackback/id/tr26366922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Neuromancer · http://neuromancer.freeblog.hu 2008.03.05. 17:09:45

latom jol kijossz a jocsajjal akarommondani Annaval ;)

GaDo 2008.03.05. 21:31:57

A morzsás story-n jót nevettem! Te figyelj csak, lehetséges itt egyáltalán tejfölt venni? Nagyon gondolkodtam rajta a napokban, de nem találtam sehol!???

[HALIVUD]Sanyi 2008.03.05. 22:19:00

Én natúr joghurtot használok tejföl helyett. Jobb, mint a semmi ... :)
süti beállítások módosítása