HTML

sanyika barcelonában

Egyetemi tanulmányaim befejezéseként Barcelonába bútoroztam egy kis időre, hogy kiheverjem hat év fáradtságát, és diplomatervezés fedőnév alatt zavartalanul élvehessem diák éveim utolsó pillanatait . . .

Friss topikok

Linkblog

2008.01.31. 23:00 [HALIVUD]Sanyi

nulladik nap az egyetemen

Hajnali hétkor keltem, mert sajna nincs elég kulcs az albihoz, és a többiek 8-ra mennek dolgozni. Igazán nem értem, de már másodjára keltem korán az elmúlt napokban, és még élek. Ebből persze soha nem fogom levonni azt a következtetést, hogy szokást csináljak eme értelmetlen korán kelésből.

Kb. 15 vagy 20 perc séta a Plaza Catalunya-ig, innen indul majd a vonatom az egyetemre. Fogalmam sincs melyik vonattal hány megálló, ezért célbavettem egy illetékest. Rövid eligazítás után már a megfelelő peronon várakoztam. A szakirodalom szerint a vonat 5 perc múlva jön. 40 percet vártam, és a vonat mgjött. Enye mosoly a szám szélén: igen jó helyen vagyok, ezek sem sietnek :) A vonat út, kb 20 perc volt, sokat nem tudok róla mondani, átaludtam :) Az állomás helyén valami mást képzeltem, például nagy épületeket, impozáns ltványt, de ehelyett csak egy nagy betonplaccot látam az állomás mellett, aztán mellette, mögötte, előtte a nagy semmi. Ja ééértem én, de hol az egyetem?! Végülis ezért jöttem ... Látom, hogy mindenki megindult célirányosan néhány távolsági busz felé. Megyek én is - gondoltam -, ha már itt nincs semmi érdekes. A buszokra pedig nagy betűkkel felírva: Universidad de Autonoma. Oh yess. Megxünk az egyetemre. Kb még 15 perces utazás, és egyszer csak a szemem elé tárult a jóság. Kb akkora az egész suli, mint egész Tapolca. Teli van fákkal, meg mindennel, olyan volt a táj, mint abban a klinikás sorozatban kiskoromból, Fekete Erdő klinika, vagy mi volt a neve. Valami völgyben van itt is a campus, és vagy 15 ercbe telika busznak, amég körbeér az egészen. Látom, itt is csórók a diákok, vagy 5000 kocsi a parkolókban ... Az Erasmus diákoknak fenntartott információs irodát hamar megtaláltam. NEm kellett sorban állni, úgyhogy már ez gyanus volt. Mndták, hogy nézzek a kamerába, aztán adtak egy plexi kártyát, mondták, hogy ez a diákom. Ó, mondom ,ez tök szupi, otthon ez mért tart akkor egy hónapba??? Szóval kellemes meglepetés volt már az elején. Kaptam eg térképet az egyetemről. Ez alapján kb röpke fél óra alatt, el is találtam a nyelvi tanszékre, ahol egyből egy (hola, soy gloria, amiga de sanyi... se que no lo podeis entender... pero queria decir hola) nah, szóval csak kimentem a konyhába inni, már piszkálkodnak. Ő GLória, majd róla később. ööö, jah igen, a nyelvi tanszék. Spanyol teszt, aztán egy fél órás azóbeli. Végül kisütötték, hogy a hármas csoportba fogok kerülni. Rendben - mondtam - de ez mit jelent? Felvilágosítottak, hogy van 4 csoport. Hú, mondom, köszönöm a bizalmat, de én nem tartanám ennyire perfektnek magam. Erre mondta a nő, hogy igen, a nyelvtanom az csapnivaló, szóval jobb lesz, ha tréningezem magam hétfőig. Hétfőtől indul a session, délelőtt 10-től délután 2-ig. Azután lesz egy írásbeli, meg egy szóbeli vizsga. Hűha, ezek mire ilyen buzgók? Nekem nem kell bizonyítvány róla, csak kicsit akarok tanulni spanyolul. Jó, mind1 ... levizsgázunk, (majd valahogy)

Még izgatott egy dolog a nyelvtanfolyamon kívül, meg akartam keresni a sportpályát, mert állítólag eléggé spéci.

Nem csalódtam, lenyűgöztek ismét a katalánok. A sportcsarnokba egy kisebb épületen át lehet bejutni, tt mindenféle beléptetőrendszereken kell áthatolni, és utánna beléphetünk a jóságba. Van uszoda, rengeteg fallabda pálya, konditerem, foci-, és kosárpályák, meg mászófal is. Igaz, csak kisebb kivitelben, de legalább nem fogok ellustulni.
Te jóságos, reggel 10 körül érkeztem, és már megy le a Nap. Egy szóval el lehet ütni itt az időt...
Jó lesz itt, már várom, hogy kezdődjék.

folyt ...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://sanyibcn.blog.hu/api/trackback/id/tr7320305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása