HTML

sanyika barcelonában

Egyetemi tanulmányaim befejezéseként Barcelonába bútoroztam egy kis időre, hogy kiheverjem hat év fáradtságát, és diplomatervezés fedőnév alatt zavartalanul élvehessem diák éveim utolsó pillanatait . . .

Friss topikok

Linkblog

2008.04.09. 00:49 [HALIVUD]Sanyi

Hard days are comin' ...

Még négy hét a diplomaleadásig ...

Pattanásig feszülő idegek, az íróasztalom teli UML diagramokkal, és adatbázistervekkel, a fejem már néha azt sem tudom, hol áll és teljes a kilátástalanság. Volt régen egy gyerek műsor a TV-ben, abban mindig at kérdezték ,hogy "hogy lesz ebből mese?" - na, néha nekem is ez jut eszembe ...

Ma hatkor keltem, be az egyetemre és este 10-kor jöttem meg, bár ma viszonylag tudtam haladni a dolgokkal. Na jó, sajnálni azért nem kell, a könyvek közé becsempésztem a mászócipőt, délután 17.00 -17.50 -ig volt egy kis mászóedzés a suliban. Most voltam először ilyen hivatalos tanóra keretében. Egy középkorú muki tartja, eléggé kemény, de élveztem, meg már önmagában azt is, hogy felállhattam a gép elől.

Van egy rossz megérzésem, az elkövetkező napokban / hetekben sem lesz másképp a daily routin, úgyhogy kissé egyhangúak lesznek a blogbejegyzések ...
Nah, azért nem kell aggódni, hogy kompenzáljam a sok panaszkodásomat, - amit előre borítékolok, hogy képtelen leszek mellőzni - azt találtam ki, inkább felelevenítem az elmúlt hetek történéseit, amit az én kedves Lindámmal követtem el, merthogy annyi szép helyen jártunk, többek között Granadában, Tossában, Porta Venturában, a Barcelona mellett található Montjuic hegyen és még sorolhatnám.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://sanyibcn.blog.hu/api/trackback/id/tr98417807

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása