HTML

sanyika barcelonában

Egyetemi tanulmányaim befejezéseként Barcelonába bútoroztam egy kis időre, hogy kiheverjem hat év fáradtságát, és diplomatervezés fedőnév alatt zavartalanul élvehessem diák éveim utolsó pillanatait . . .

Friss topikok

Linkblog

2008.03.02. 15:36 [HALIVUD]Sanyi

Vége a nyelvtanfolyamnak

Megint eltelt egy hét, hihetetlenül repül az idő ...
Pénteken volt az utolsó tanítási nap a nyelviskolában, hétfőn, és kedden jönnek a megmérettetések, amitől nem sok jót várok ...
Időközben elkészült a laborom, itt fogom az elkövetkezendő hónapok nagy részét tengetni ... és nem fog senki sem zavarni, mert egíedül vagyok benne :)

Van azért rossz oldala is, mert így nem leszek annyira kontaktusban emberekkel, de majd megnövelem a bulizások számát, hogy kompenzáljam az emberhiányt ... :)
Aviccet félre téve, ez tényleg zavar egy kicsit, de legalább tényleg teljes erővel tudok majd a munkára koncentrálni. Sajna a konzulensek kicsit most visszavettek az aktivitásukból, a barcelonai nagyon elfoglalt, a miskolci meg házasodik ... :) Krizsu, azért sok boldogságot kívánok!

Tegnap voltam egy picnic-en, melyet az Antonius évfolyamtársa szerveztek. A felhívás úgy szólt, hogy mindenki hozzon falatozni valót, és valami hangszert, és találkozunk délután 2-kor egy parkban. Az eredmény lentebb látható. Én nagyn jól szórakoztam, bár a fotók ezt lehet nem tükrözik anyira.

Visszavonulok tanulni, majd még jelentkezem!

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://sanyibcn.blog.hu/api/trackback/id/tr93362028

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GaDo · http://www.gadobat.blogspot.com 2008.03.03. 23:14:24

Hát elég imponzáns a laborod!:-D Majd teszek fel az enyémről én is képeket. Bár én nem vagyok egyedül, de mindenki zombi, csak bólogatnak a fejhallgatójukban. Néha megpingelik egymást amikor elmennek, meg amikor visszajönnek, egy szép napottal. De ennyi. Nem egy hatékony környezet nyelvtanulás szempontjából. De van jó net meg légkondi! Szóval hajrá, atán legyen kész időre az a project!
süti beállítások módosítása