HTML

sanyika barcelonában

Egyetemi tanulmányaim befejezéseként Barcelonába bútoroztam egy kis időre, hogy kiheverjem hat év fáradtságát, és diplomatervezés fedőnév alatt zavartalanul élvehessem diák éveim utolsó pillanatait . . .

Friss topikok

Linkblog

2008.05.06. 20:19 [HALIVUD]Sanyi

Utolsó nap az UAB-n

Ma volt a diplomavédésem. Túl vagyok rajta. Végre, erre vártam, mióta egyetemre járok. Rendkívül boldog vagyok, leírhatatlan, ez egy életérzés ... ki kell próbálni :)

Egyben kissé szomorú is vagyok. Holnap indulok haza. Na nem mintha már nem várnám ezt is úgy, hogy tűkön ülök közben, de csak itt marad egy darab az életemből, aztán minden búcsú nehéz.

Egyébként a gépem holnap 6kor indul Bécsbe, tehát 4-re ott kell lenni a reptéren,  ami annyit tesz, hogy a belvárosból fél4-kor  kell hajnalban elindulni.
Lesz egy kis búcsúbuli , ahova  pár kedves ismerősömet meghívtam, és azt tervezem, hogy majd így kibekkelem az időt hajnalig. Délután próbáltam aludni, de vagy az izgalomtól, vagy a fáradtságtól, vagy mindkettőtől, de nem igazán ment.

Végezetül álljon itt néhány életkép a számomra oly kedvessé vált Campusról:


Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://sanyibcn.blog.hu/api/trackback/id/tr35457242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása