HTML

sanyika barcelonában

Egyetemi tanulmányaim befejezéseként Barcelonába bútoroztam egy kis időre, hogy kiheverjem hat év fáradtságát, és diplomatervezés fedőnév alatt zavartalanul élvehessem diák éveim utolsó pillanatait . . .

Friss topikok

Linkblog

2008.02.03. 22:49 [HALIVUD]Sanyi

esős vasárnap

Ugye ma már írtam egyszer, de az még nem a máról szólt :) Kb reggel 11-kor ébredtem fel, de nem önszántamból. José viharzott be, hogy a madridi csajokat most viszi városnézésre, menjek velük. Két dologra néztem, az órámra, ami 10:50-et mutatott, aztán az ablakra, amin át láttam, hogy kint zuhog az eső. Aztán vissza Joséra: Ugye te most viccelsz?!

Következő kép: délután két óra. Ideje felkelni. Tök jó, hogy nem a cigifüstös hajamra ébredtem föl, tudtam, hogy még este utolsó erőmből le kell zuhanyozni. Semmit sem utálok jobban, mint a cigifüstöt...
Kávé, vajas kenyér, lassú ébredés. Nem volt itthon senki, csak Valerio, az olasz srác, de ő még az igazak álmát aludta. Fogtam hát a spanyol szótáramat, és kiszótároztam a mosógépen lévő összes feliratot, meg gombot, hogy mi-mire való. Fél óra alatt fel is programoztam, hogy kimossa a cuccaimat.
A mosás projektet kipipálván összeszedtem magam, aztán elkezdtem kicsit spanyolozni. Ez egész produktívra sikerüt, átnéztem mindent amit akartam, ami meg nem volt vili, azt elmagyaráztattam a srácokkal. Sokkal jobb így tanulni, mint a tankönyvekből. Megint elkezdett zuhogni. El akartam menni keresni egy templomot a közelben, hisz vasárnap van, vagy mi, de a Google Maps nem ad bíztató távolságban semmit, én meg nem akarom magam eláztatni ebben eaz esőben. A fentiek hátha elnézik ma ezt nekem.
Ma este felé meglátogatott minket José egyik barátja. Építész srác, most Barcelonában melózik pár hétig, és nem elhanyagolható info róla, hogy budapesti... Végre magyar szavak élőben :)

Holnap lesz az eldő nap az egyetemen, a nyelviskolában. Igazán kíváncsi vagyok rá, és végre már lesz egy kis rendszer a napomban ...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://sanyibcn.blog.hu/api/trackback/id/tr76323859

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása