HTML

sanyika barcelonában

Egyetemi tanulmányaim befejezéseként Barcelonába bútoroztam egy kis időre, hogy kiheverjem hat év fáradtságát, és diplomatervezés fedőnév alatt zavartalanul élvehessem diák éveim utolsó pillanatait . . .

Friss topikok

Linkblog

2008.02.16. 01:16 [HALIVUD]Sanyi

UAB Climbing Club Member :)

Tegnap csatlakoztam az egyetemi mászó klubhoz. Jeejjeee ;) Ezt éves szinten kemény 6€ -m bánja, cserébe ingyen kölcsönözhetek, kötelet, karabínereket, és minden cuccot, ami a mászáshoz kell. Ma végre kis is próbálhattam a pályát. Megbeszéltük, hogy kettőkor találkozunk a mászófal tövében. Siettem, ahogy csak tudtam, mert kettőig tartott a spanyol óra is, és a nyelvi tanszék pont az egyetem átellenes részében van. Mire odaértem, már ott voltak az emberkék, napoztak a fal tövében, és már szerelték össze a kellékeket. A fal egyébként kb 25 méter magas, kicsit talán magasabb, mint ami a Factory-ban van otthon. A pálya, amin én másztam, nem volt túl nehéz, így nem maradtam szégyenben, de azért vannak részek, ahol már kondban lennék. De majd iparkodom :)

Valamelyik nap nagyon megszívtam a vonaton. Elaludtam hazafelé, és nem ébredtem fel a végállomáson, és egyszer csak arra eszméltem, hogy már újra az egyetem felé robogok :S Ez plusz egy órámba került. :p illetőleg plusz egy óra alvásba... :) Legközelebb kiteszek egy táblát a nyakamba, hogy a Placa Catalunyánál ne hezitáljanak felébreszteni, vagy valami ilyesmi ...

Az létezik, hogy itt nem árulnak tejfölt? Ma kerestem egy csomó ideig a boltban, de végül natúr joghurt került a sajtos tészta tetejére. Mind1, elég éhes voltam ahhoz, hogy ne tűnjön fel a különbség. Kaja után le is feküdtem gondolkodni kicsit ezen a joghurt témán, végül este 8-kor ébredtem fel.

Ma volt a vizsgaidőszak utolsó napja, ezért hétfőtől gondolom, fokozottabb tömeg lesz a suliban. Remélem, ez azt is jelenti egyben, mindenki visszaáll a rendes kerékvágásba, és talán a konzulenseim is kicsit aktívabbak lesznek, mert eddig hiába ostromoltam őket e-mailekkel, nem nagyon jött válasz.

Még a mászásról jut eszembe, két hét múlva hétvégén, mennek a Pireneusokra jégmászásra, és hívtak engem is. Tökre mennék, csak a télikabátom otthon hagytam, meg semmi téli cuccom nincs itt. Mikor ezt vázoltam, gondosan lerajzolták, hol tudok bérelni téli felszerelést. Elég kiri lenne elmenni, úgyhogy majd, ha lesz egy kis időm, utánajárok, aztán ha a kölcsönzőben nem aranyrudakkal kell fizetni, fontolóra veszem a dolgot.

Laci, nem tudom leírni, mennyire köszi a tegnapi segítséget, nagyon jól sikerült állítólag minden :) Aztán, csak tanulgatsd a spanyolt, hasznos :)

Visszatérve kicsit a vonatozáshoz, meg az utazás alatti hasznos, és kevésbé hasznos tevékenységeimhez, tegnap eszembe jutott, hogy van a telefonomban rádió, mitöbb, itt Barcelonában nem a Danubius, meg a Bumeráng jön be, hanem helyi adók. Micsoda felismerés, mi? :) Eddig nem akartam zenét hallglatni a vonaton, mondván, fülelem kicsit az embereket, hátha azzal is tanulok valamit, de a rádióhallgatás mégis csak izgisebb. Kivéve, ha nem hallasz semmit. Sajna a rádiózás projekt kútba esett, mert a sok viadukt, amik 1 méterenként követik egymást, úgy bezavarják az adást, hogy percenként tépkedtem ki a fülemből a fülest, hogy meg ne süketüljek sistergéstől. Assz'em, marad az alvás (de most már csak óvatosan) és a házi írás ...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://sanyibcn.blog.hu/api/trackback/id/tr89341155

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása