HTML

sanyika barcelonában

Egyetemi tanulmányaim befejezéseként Barcelonába bútoroztam egy kis időre, hogy kiheverjem hat év fáradtságát, és diplomatervezés fedőnév alatt zavartalanul élvehessem diák éveim utolsó pillanatait . . .

Friss topikok

Linkblog

2008.02.08. 02:28 [HALIVUD]Sanyi

telnek a napok

Lassan eltelik az első hét, mióta elkezdődött az egyetem. A tanórák elég szórakoztatóak, teljesen lekötik a figyelmemet, és szerencsére egyre több mindent megértek. Gondolom nektek is ismerős a dolog, de egy előadás unalmassági szintjét jól konstatálja az az idő, melyet úgy ülsz végig, hogy nem nézel az órádra. Az egyetem rosszabb napjaiban percenként többször is kiszámoltam, hány perc mulva lesz vége az előadásnak, de szerencsére itt úgy telnek az órák, mintha percek lennének. Ez azért jó, mert így csak 4 perc spanyol óra jut egy napra, és 2 percenként van fél óra ebédszünet :) <br /><br />

Még mindig a nappaliban lakom, és már nagyon unom, hogy akkor tudok csak lefeküdni, hogy ha a többiek nem motoszkálnak itt. Most ráadásul assz'em jönnek a választások, és feszt a TV-t lesi mindenki. Szegények még nem tudják, hogy tök unalmasa politika, és hasztalan is. <br /><br />

Ma megtanultam, hogy a nem gyorsrizst kétszer annyi vízben kell főzni, mint amennyi a rizs. Ezt meg onnan tudom, hogy én nem úgy csináltam, és félig ehetetlen lett. Hirtelen felindulásból le is fordítottam a rizses doboz hátulján az elkészítési útmutatót ... Ott le volt írva, hogy kell. Hogy miért nem főzés előzz? Jó kérdés ... Jelentkezzen, aki éhségtől korgó gyomrával a konyha helyett az íróasztalához ül szótározni. Ha engem kérdeznétek én nem jelntkeznék, inkább tovább főzném a rizst ... :)<br /><br />

Nah, miután megvolt a főzőlecke, mesélek másról. Ha teljesen nem jönnek be a számításaim, és nem kapnék állást sehol, szerintem visszajövök ide, és a főtéren nyitok egy kis trafikot, amiben kizárólag bélyegeket, és A5-ös szótárfüzetet lehet kapni. Mndent megkaphatsz itt, de ezért a kettőért fel kell forgatni a várost, akkor sem lesz. Csak azt nem tudom, miért árulnak képeslapot, ha nincs bélyeg?? Jah tudom, már minden hülye blogot ír, meg emailezik. Hülye internet.<br /><br />

Sajna elég későn fekszem le minden nap, annak ellenére, hogy már nem tudom hanyadjára teszek szent fogadalmat, hogy jó leszek, megváltozom ,és időben lefekszek. De most annyi pozitívum állt be a napjaimba ,hogy az egyetemre és onnan haza a vonaton töltött időmet már 95%alékban át tudom aludni :) Reggel még 10 percet levesz, gogy a házit meg kell csinálnom. De sokszor az utasok segítenek kitölteni a nyelvtani teszteket... :) Csak néha bredek felé arra, hogy felszáll valami eszelős, és elkezd zenélni. De tényleg. Tegnapelőtt egy hegedűs, ma egy tangóharmónikás tag szállt fel a végállomás után, megállnak a vonat közepén, zenélgetnek néhány megállón át, aztán végigjárnak a vonaton, és pénzt kérincsölnek ... A múltkori hegedűs még elég jó volt, de a harmónikás srác, szegény kritikán aluli volt. Furcsák ezek a spanyolok ...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://sanyibcn.blog.hu/api/trackback/id/tr19330397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása