HTML

sanyika barcelonában

Egyetemi tanulmányaim befejezéseként Barcelonába bútoroztam egy kis időre, hogy kiheverjem hat év fáradtságát, és diplomatervezés fedőnév alatt zavartalanul élvehessem diák éveim utolsó pillanatait . . .

Friss topikok

Linkblog

2008.02.08. 23:50 [HALIVUD]Sanyi

Péntek délután

Wow, repül az idő, megint csak meg kell állapítsam, és bocsi a közhelyek miatt ...
A ma reggelt mosogatással kellett kezdenem, mert már vállalhatatlan volt az ott uralkodó állapot. Mondjuk zárójelben jegyzem meg, hogy ma más lett volna illetékes a mosogatást illetően, de ettől még nem lett kissebb a kupi.

Ma kicsit felhúztam magam a José nőjén, mert miatta késtem el a suliból. Tegnap itt aludt, és reggel velem kellett volna elhagynia a főhadiszállást, mivel csak nekem volt kulcsom. Szóltam is fél 9kor, hogy fél órája van, kezdje magát összeszerelni. Kiabált is, hogy vette. 9 lesz 10 perc múlva, de még semmi mozgás, kezdek aggódni. Figyelj, juliska, itt hagyom neked a kulcsom, de nekem mennem kell, mert el fogok késni. Nem, nem, adj még 1 percet, és kész vagyok. Jó, mondtam :P Nagy nehezen előmászott a szobából, és közölte, hogy ő most kávét akar főzni, és kérek-e. Próbáltam konszolidáltan tudtára adni, hogy nem fogunk kávét főzni, mert már nekem régen úton kéne lennem az egyó felé, ha érti, mire célzok, cserébe kaphat egy joghurtot. Nagy nehezen rábeszélem, erre fogja magát, és leül a szobába szürcsölni a 10 mililiteres ivójoghurtot. Én néztem épp, hogy a szoba melyik falát kezdjem kaparni az idegtől. "Ugye van még pár percünk? Olyan álmos vagyok még."
Gondolom, a tekintetem mindent elárult, mert egyből felpattant, és végre elindultunk. Mindez mellesleg 30 percembe került, pedig még azt sem lehet mondani, hogy későn keltem fel.

A vonaton végre sikerült lenyugodnom, de aztán eszembe jutott, hogy házit kéne írni. Elő a könyv, szótár, hajrá. Az út szépen telt, már lassan kezd ismerőssé válni a táj, ami mellesleg nagyon impozáns, miutnán végre kijutunk a felszínre a város határánál. Végig helyek, fák, kisebb faluk, autópálya, araszoló kocsisor, reggeli dugó, és az ébredező Nap sugara ... Fél 11 előtt értem be nem sokkal, szerencsére a tanár abszolút nem csinál ügyet a késésből, egyetemen vagyunk, mondja, mindenki úgy ostja be az idejét, ahogy tudja, és nem kéri számon. Egyedül a dolgozatok idején kell ott lenni. Merthogy ma közölte, hogy ilyenek is lesznek. Számszerint 4. Egy szövegértés, egy nyelvtani teszt, egy fogalmazás, és egy hallott szöveg értése, ezen felül a tanfolyam során 8szor értékeli majd az órai munkát. Ebből ma volt az első. MEg kel mondjam, nagyon szórakoztató volt,  a csoportot két részre osztotta, vitákat kellett indikálni különböző témákban, és erről beszélni. Igazán gyorsan elröppent a mai nap is, már ami a sulit illeti.

14.00 - kilépek a nyelvi tanszék ajtaján, és megcélzom a sportcsarnok bejáratát. Olvastam a neten, hogy van egy nagy mászófal valahol, és eltökélt szándékom volt, hogy ma ezt felfedezem. Kisebbb kérdezősködés után a focipálya mögött a szemem elé tárult a kánaán. Egy napsütötte 20 m magas mászófal tárult elém. Többen tébláboltak a tövében, akiktől megtudtam, hogy ha 6 € / év díjért beíratkozok a helyi alpin-klubba, akkor tudok majd kötelet, meg eszközöket bérelni, csak a cipőm, mega beülőm kell. Húúú, tök véletlenül azt még peszuszskoltam a bőröndömbe :)
Bevallom, mára készültem mással is, gondoltam, kipróbálom az uszodát is, mert illene már valamit mozogni, bár ami azt illeti, szerintem napi több kilómétert sétálgatok, amég kiérek az egyetemre, meg vissza, de azért ennél többre vágyik a szervezetem.
Az uszoda nagyon szuper, elég nagy, kb, mint az Augusztus 20-nak a hideg vizes medencéje. 24 év óta először fordult elő, hogy nem piros a szemem úszás után, talán mert nem klórozzák? Mondjuk, hozzáteszem, 8 pálya volt az 50 méteres medencébe hosszába kijelölve, és ez azt jelentette, hogy 8 - an voltak a medencében is. Vagy nem populáris az édesvízben való úszás, vagy én mentem jó időben, de egész jól elvoltam az otthoni uszodákban tapasztalható tömegnyomor nélkül is.

Kb 4 óra felé hazaindultam. Itthon chillezés, mindenki pihen. Ma lesz valami búcsúpartija Valerionak, mert elmegy, úgyhogy mindenki pihenget, az esétre készül. Ezúttal rutinosabb voltam, én is így tettem, de sajnos nem tudok én nappal aludni.
Várom az estét, most talán értelmesebb helyre megyünk, mint múltkor ...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://sanyibcn.blog.hu/api/trackback/id/tr9331962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása